El dijous 18 de juny, l’alumnat de I5 va ballar el ball d’en Rufus i els alumnes i les alumnes de Cicle Superior el ball de l’Andreu.
Després vam fer el comiat d’en Roger i tots els nens i les nenes de l’escola va gaudir d’un pica-pica.
Va ser un dia molt divertit!

