TALLER “CONEGUEM EL CICLE NATURAL DE L’AIGUA I DELS RIUS”

Els nens i nenes de 2n, 3r i 4t hem pogut gaudir d’un taller sobre el cicle de l’aigua que ens ha vingut a fer en Xavier Vizcaino. En aquest taller hem pogut conèixer i experimentar com es produeix el cicle de l’aigua, els tres cursos d’un riu, com arriba l’aigua a les nostres fonts, com i perquè es contamina l’aigua i com funciona una depuradora.

Ha estat molt interessant!!

GOOGLE PHOTOS: TALLER CONEGUEM EL CICLE DE L’AIGUA

BONICA PINEDA

A l’ hora de Psicomotricitat/Educació Física, els Pins aprofitem per millorar la cohesió del grup mitjançant diferents jocs:jocs de pilota, jocs tradicionals i circuits. Cada vegada aprenem a treballar millor en equip i anem recordant que junts formem una bonica pineda!!!

GOOGLE PHOTOS: BONICA PINEDA

DIADA DE SANT JORDI A LA CLASSE DELS PINS

A la classe dels Pins vam preparar la Diada de Sant Jordi amb molta il.lusió!!!
Vam fer d’ escriptors/es elaborant un llibret de la llegenda; també vam fer de floristes confeccionant una rosa ben bonica fent servir pinyes dels pins tot relacionant-ho amb el projecte de l’ escola d’ aquest curs.
Un dels dies d’ Educació Física vam jugar amb objectes relacionats amb la llegenda, tot interpretant els diferents personatges.
Finalment, vam celebrar el sant d’ en Jordi a l’ aula.
Va ser una setmana ben especial i bonica en la que vam poder confirmar la dita del mes:
Per l’ abril, llibres i roses mil!!!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: DIADA DE SANT JORDI A LA CLASSE DELS PINS

EL HANDPAN D’EN JAN

El passat divendres en Jan ens va presentar a tots els companys i les companyes d’I5 i 1r el handpan. El handpan és un instrument similar a un tambor metàl·lic de la família de la percussió determinada. Junts, ens vam adonar que les notes que feia eren molt llargues i tots vam arribar a la conclusió que feia una melodia molt relaxant per això, vam aprofitar per fer una relaxació final.

Ens va encantar conèixer el handpan. Gràcies Jan.

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: EL HANDPAN D’EN JAN

SANT JORDI

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: SANT JORDI

PINTEM PEDRES

El divendres 26 d’abril, dins el projecte “Aprenem dels nostres avis i àvies”, la Noelia, àvia de l’Eloi, va venir a l’escola per realitzar una activitat molt creativa: pintar pedres.

La Manu ens va portar pedres de casa i els nens i les nenes de la classe van pintar-les fent un dibuix lliure.

Ens va agradar molt!

Moltes gràcies Manu per haver vingut!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: APRENEM DELS NOSTRES AVIS I ÀVIES_ MANU

SORTIDA PER CONÈIXER ELS ARBRES DE BORRASSÀ

L’alumnat de 2n i 3r vam fer una sortida/taller dins el projecte “Les plantes del nostre entorn” per tal de conèixer els arbres de Borrassà i les seves característiques. Vam aprendre el seu nom, com era l’escorça, les fulles i el fruit. A més, en vam recollir mostres per guardar-les a l’aula.

Moltes gràcies Montse per tot el que ens vas ensenyar. Va ser una sortida molt enriquidora.

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: SORTIDA PER CONÈIXER ELS ARBRES DE BORRASSÀ

BIBLIOMALETA ARRELA’T A LA LECTURA

La classe dels pins hem gaudit molt de la bibliomaleta: Arrela’t a la lectura! Ens ha encantat descobrir nous llibres que sortien de l’arbre. A més, hem compartit lectures amb els companys i companyes i l’experiència encara ha sigut més enriquidora.

Moltes gràcies a la Biblioteca Carles Fages de Climent per deixar-nos aquesta bibliomaleta.

Estem molt contents i contentes.

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: BIBLIOMALETA

EXPERIMENTEM AMB DIFERENTS INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ

L’alumnat d’I5 i 1r ha experimentat amb diferents instruments de percussió indeterminada i determinada. Junts han creat ritmes molt divertits i hem aprofitat per ballar al ritme de la pulsació.

GOOGLE PHOTOS: EXPERIMENTEM AMB DIFERENTS INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ

DETALL DE SANT JORDI

El divendres 19 d’abril dins el projecte “Aprenem de nostres avis i àvies”, va venir a l’escola la Maria, àvia de l’Edda i en Martí, per fer un detall de Sant Jordi. Ens va portar  unes roses fetes amb plantilles 3D i els nens i les nenes van haver de cosir utilitzant les plantilles.

Moltes gràcies per haver vingut, Mari!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: DETALL DE SANT JORDI_ÀVIA MARI