Cada curs, els infants d’ Infantil triem un arbre de l’ entorn a l’ inici del curs i l’ anem observant i dibuixant durant les diferents estacions. Aquest any hem triat la morera, que tenim la sort de tenir al pati de l’ escola, tot i que darrerament creiem que estan una mica malaltones perquè no els han sortit gaires fulles. A part de fer l’ observació i el dibuix, també ens hem fixat en l’ escorça i l’ hem fregat amb ceres per observar la textura. També hem aprofitat les fulles per alimentar els cucs de seda que tenim a la classe i hem pogut observar l’ evolució i el cicle dels cucs de seda: cuc-crisàlide-papallona-ous.
Som afortunats de tenir un entorn tan privilegiat que ens permet observar la natura en directe diàriament i al llarg de les estacions.

