Castanyada 2021, quin goig!

Compartim amb vosaltres el vídeo resum de la celebració de la Castanyada a l’escola. Durant el matí vam gaudir de la visita de la Castanyera en directe arribada des del Montseny i mentre l’alumnat de 6è preparava les paperines de les castanyes per a tots els cursos, la resta feia manualitats de tardor per decorar l’escola.

A la tarda, vam ballar la dansa de tardor al pati i vam rebre l’enorme i bonica sorpresa dels gegantons del Damià Mateu i que en breus decidirem els seus noms! Què bé vam passar-nos-ho plegades celebrant la Castanyada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *