Projecte convivència

Projecte de convivència del centre

Conviure significa viure plegats i en bona relació. La convivència demana la formació integral de la persona i es fonamenta en els valors de la pluralitat, la participació democràtica, la inclusió social, la igualtat d’oportunitats, el respecte a la diferència, la gestió positiva de conflictes i la cultura de pau. La convivència comporta una consciència de la pròpia identitat que implica l’acceptació de l’altre i un sentit de pertinença i contribució personal a la societat.

Són base del Projecte de convivència el respecte, la llibertat, la democràcia, el diàleg, la comunicació, el treball conjunt entre família i escola, el coneixement d’un mateix i dels altres, l’expressió de forma variada, l’esforç, l’acollida, entre d’altres.

Si voleu veure el projecte de convivència de la nostra escola cliqueu a l’enllaç: