Consell escolar

AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU | Escola  El Turó

Presidència Antònia Sierra Sector PAS / PAE Maria Bertran / Rosa M. Garcia
Cap d’estudis Isabel Massó Representant Ajuntament Pilar Mira
Secretari Juan M. Murcia Representant AMPA Jordi Encuentra
Sector Mestres Rosa Junyent

Gemma Jarque

Sílvia Llongueras

Dolors Armengol

Laura Vallejo

Clara Giménez

Sector Famílies Eva Pascual

Maria Dayeh

Samira Ghassemifalavarjani

Gerard Granado

Eva Rodríguez

El consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

Corresponen al consell escolar les funcions següents:

a) Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.

b) Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.

c) Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.

d) Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.

e) Aprovar la carta de compromís educatiu.

f) Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.

g) Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.

h) Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.

i) Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.

j) Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.

k) Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.

l) Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.

m) Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

20240207 Acta Comissió menjador 2 esborrany

240123 ACTA 3 esborrany