Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars estan organitzades per l’AMPA de l’escola.

QUI POT PARTICIPAR?

A les extraescolars de l’Escola Creu Alta podran participar tots/es els/les alumnes socis de l’AMPA.

CALENDARI DE LES ACTIVITATS

Les activitats començaran a partir del dilluns 20 de setembre i finalitzaran dimarts 31 de maig.

El mínim d’alumnes per grup per poder començar a realitzar una activitat serà de 6 alumnes.

OFERTA D’ACTIVITATS:

PREU DE LES ACTIVITATS

Els preus de les activitats seran els següents:

El cobrament es farà mensualment entre el 1-5 del mes en curs i SEMPRE per domiciliació bancària i els farà directament l´empresa organitzadora de l´activitat.

En el cas que s’hagués d’aturar completament l’activitat durant un període notable de temps per la pandèmia, les empreses procedirien a fer un retorn de la part proporcional en cas de no haver-se realitzat l´activitat.

Per donar-se de baixa s’ha d’omplir el full de baixa (que podeu demanar a l’AMPA o al coordinador), abans del dia 20 de l’últim mes del trimestre i comunicar la baixa al coordinador d’extraescolars (en persona per telèfon).

El retorn d’un rebut comportarà un increment de 4 € i haurà de ser abonat en efectiu. El retorn de la quota pot ser causa de baixa de l’activitat.

Les inscripcions es formalitzaran del 1 al 14 de setembre (ambdós inclosos). Un cop feta la reserva via formulari en aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/1GdpNbvbm0YJ98UAJK0eI5dsODFVkmTJ4cpQb51htkY/edit?ts=60c11829 , facilitarem les vostres dades a les empreses organitzadores per formalitzar inscripció. Elles es posaran en contacte amb vosaltres via telèfon o email per enviar-vos full d´inscripció de la/les activitats seleccionades que haureu de complimentar. Serà necessari enviar una còpia de la targeta sanitària del vostre fill@.

ACTIVITATS I FUNCIONAMENT

Totes les activitats (amb la informació que disposem a dia d´avui), s´hauran de fer amb mascareta (nen@s i monit@rs). El ritme de les activitats s’adaptarà perquè sigui viable fer-les amb mascareta posada.

Els nen@s i monit@rs es rentaran les mans a l´entrada i sortida de l´activitat, i desinfectaran materials que puguin ser d´ús compartit una vegada acabada l´activitat. El monit@r tindrà també la funció de la figura del responsable de seguretat i higiene i vetllarà pel compliment de les mesures sanitàries pertinents.
La recollida dels nens es farà per la porta del carrer Sant Isidre a les 17.30 h. És molt important que sigueu puntuals.

Si teniu qualsevol dubte podeu escriure a creualtaampa@gmail.com

Un cop començat el curs també us podeu adreçar al coordinador/es per demanar informació de les activitats o resoldre qualsevol dubte.