TAC12 “Alcalde, per què?”

El passat dijous 9 de febrer va venir la televisió del Camp de Tarragona TAC 12 per tal de realitzar els enregistraments que s’emetran a la secció “Alcalde, per què?” del Club dels Tarraconins. En aquesta secció, els nens i nenes de les escoles fan preguntes a l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros.

Durant la setmana, els alumnes van estar preparant les preguntes que volien fer al senyor alcalde. Preguntes de temàtica molt variada: la crisi, l’estalvi de llum, els excrements dels gossos, el futur de la tabacalera i d’altres més personals com a què jugava quan era petit.

Així doncs, no us perdeu el programa de tele del Club dels Tarraconins! D’aquí un parell de mesos sintonitzeu TAC 12 amb el comandament a distància. En unes setmanes us avisem. Estigueu ben atents al nostre bloc!