Eix del curs

Què és l’eix del curs?

L’eix del curs és un projecte compartit amb tota l’escola en què es treballa un tema des de diferents vessants. La tipologia temàtica és molt diversa doncs en els diversos anys s’ha centrat en el pati, l’art, la ciència o les olimpíades, entre d’altres temes.

Quin és l’objectiu de l’eix del curs?

Aquesta iniciativa pretén que l’alumnat de l’escola aprofundeixi en un tema des diferents perspectives promovent un aprenentatge globalitzat. A més vol fomentar un sentiment de pertinença amb la resta de membres de la comunitat educativa.

Com participa l’alumnat?

Els nens i nenes de l’escola tenen un paper protagonista en el desenvolupament d’aquest projecte. Ja des de l’inici n’escullen el títol, el logotip i la mascota que els acompanyarà durant tot el curs. Després, es duen a terme activitats tant a nivell de classe com d’escola per aprendre sobre l’eix treballat.

Quins eixos del curs s’han treballat fins ara?

Els últims eixos del curs que hem treballat són:

Curs 2022-2023

El viatge de la música

Curs 2021-2022

Aprenem ciència amb una mirada sostenible

Curs 2020-2021

Curs 2019-2020

Vivim la màgia del Japó

Curs 2018-2019

Totes tenim un art diferent

Curs 2017-2018

Un pati diferent, un pati especial