AFA

Benvolgudes famílies,

Aquesta secció us permetrà obtenir tota mena d’informació sobre les activitats i serveis que gestiona i promou l’Associació de Famílies dels/les Alumnes de l’Escola Cèsar August de Tarragona (AFA).

Des de l’AFA es poden dur a terme projectes, fer realitat idees que semblen utòpiques. Només cal fer-se’n membre i participar activament en qualsevol de les comissions que existeixen. Tothom pot tenir el seu espai. Us hi convidem!

Com podeu contactar amb l’AFA:

L’horari d’atenció al públic de la secretaria-administració és de:

• Dilluns a divendres, de 9:15 h. a 10:30 h.
  • Dilluns i dijous a la tarda, de 16:45 h. a 17:30 h.
  • Per gestions relacionades amb el menjador o aspectes generals
    • Via Telèfon al 610 698 494 us atendrà la Mª Antònia.
    • Via correu a menjador@escolacesaraugust.cat
  • Per gestions relacionades amb les activitats extraescolars
    • Via correu a afa@escolacesaraugust.cat us atendrà Miquel.

Que gestiona l’AFA:

• El servei de menjador
  • L’acollida matinal
  • Activitats extraescolars
  • Colònies i casals d’estiu
  • Esdeveniments (Castanyada, Diada esportiva, Sopar germanor, Cros Cèsar August, Festa Carnaval, Nadal, Sopar Estels, col·laboració amb La Marató de TV3, col·laboració xocolatada solidaria…)
  • Donar suport a l’escola en tot allò que la comunitat educativa creu oportú

Formularis per poder-vos inscriure als diferents serveis que oferim (Us recordem que per fer ús de les activitats extraescolars, casals i colònies és necessari ser soci de l’AFA):