4t representa les obres de teatre de final de curs

L’alumnat de 4t va representar la setmana passada les obres de teatre de final de curs. Dirigits per la mestra Anna Sabaté, els i les alumnes van obsequiar els seus companys/es amb unes grans actuacions. Tot seguit en podeu veure el resultat i a l’apartat de 4t de la secció de fotografies de la web de l’escola us els podreu descarregar.

Demanem disculpes perquè temporalment no podem penjar del vídeo de 4t A, però sí que us el podeu descarregar a la l’apartat de 4t de la secció de fotografies de la web de l’escola.

Setmana de la fruita: del 15 al 17 de maig

Aquesta setmana realitzarem la “Setmana de la fruita”, tal i com ja hem fet en mesos anteriors. Aquesta és una iniciativa de la Generalitat de Catalunya en el marc del Pla de consum de fruita a les escoles.

Un cop al mes ens porten fruita la qual és repartida abans del pati perquè l’alumnat se la mengi per esmorzar. Això implica que no cal que portin esmorzar de casa perquè se’ls hi donarà una peça de fruita.

• Dimecres 15: albercoc
  • Dijous 16: nespra
  • Divendres 17: nectarina

Setmana de la fruita: del 20 al 25 de març

• Dimecres 20: maduixot
  • Dijous 21: pastanaga
  • Divendres 22: pera conference
  • Dilluns 25: taronja

Setmana de la fruita: del 20 al 25 de febrer

• Dimecres 20: kiwi
  • Dijous 21: plàtan
  • Divendres 22: poma golden
  • Dilluns 23: taronja

Exposició “Art i Pau”

Des del passat 30 de gener, Dia escolar de la Pau i la No Violència, es pot visitar a l’entrada de l’escola l’exposició Art i Pau elaborada amb les obres d’art de l’alumnat i les seves famílies. Algunes de les obres presentades s’han situat en els racons artístics de les diferents plantes de l’escola. Aquests útlims no són visitables però us n’adjuntem fotografies en aquest post.

Enguany hem relacionat la Pau amb el projecte d’art que estem desenvolupant durant aquest curs. Reflexionant sobre la igualtat de gènere els i les alumnes han creat una gran quantitat d’obres molt interessants. Aprofitem per agrair a l’alumnat i les seves famílies que hagin fet possible aquesta exposició.

Si no podeu visitar en persona l’exposició no patiu, aquí en podeu trobar les fotografies.

Exposició Art i Pau

Iniciem el cicle “Les Compositores” amb Nina Simone

Aquesta setmana, coincidint amb la commemoració del Dia Escolar per la Pau i la No Violència al voltant de la igualtat de gènere, hem iniciat un cicle de “Les Compositores”. Aquesta iniciativa pretén donar visibilitat a les dones en el camp musical i es vincula al projecte d’art que estem realitzant a l’escola. Així es vol reivinciar qui són o van ser i què fan o han fet durant la seva vida.

Durant les entrades i sortides sonaran peces musicals d’un seguit de dones destacades en aquest àmbit musical. Aquesta setmana estem escoltant Nina Simone.