Nou bloc de l’escola!

Hola a totes i a tots. Us donem la benvinguda al bloc de 6è dels alumnes del Cèsar. Aquí podrem anar penjant informació sobre tots els esdeveniments que al llarg del curs anirem vivint. També podrem fer comentaris, realitzar activitats i enterar-nos i rebre tasques de classe.

Una de les millors coses que trobareu al bloc és un calendari on podrem veure les fites importants de cada dia com ara les dates del controls, sortides, festivitats, aniversaris dels companys… Així mateix, també trobareu jocs i vídeos relacionats amb les assignatures i enllaços a págines i eines  per buscar informació.

De mica en mica anirem fent-lo servir i omplint-lo cada cop més. Esperem que us agradi i que el gaudiu. L’enllaç del bloc també el trobareu a la pestanya de “blocs del centre” i “alumnes / Cicle Superior“.