II Cros Cèsar August

Com ja sabeu, el passat diumenge 12 de febrer, l’escola i l’AMPA Cèsar August, el Club Gimnàstic de Tarragona i el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona, vam organitzar el II CROS ESCOLA CÈSAR AUGUST – XXIX CROS CIUTAT DE TARRAGONA – XVI CROS COMARCAL DEL TARRAGONÈS.

No solament fou una activitat esportiva sinó que també va ser una jornada familiar molt agradable en què tothom va participar amb molta il·lusió!

Aquí us deixem el dibuix guanyador i algún dels finalistes del concurs del cartell d’enguany: