Recorda… Vine aquest diumenge al Taller de Cuina!

 

CONCURS AMB VOTACIÓ POPULAR DELS PLATS I POSTRES

Un cop més volem fer uns tastets de cuina d’arreu del món, aprofitant la varietat de cultures que hi ha a la nostra escola, i fer un gran dinar de primavera. Necessitem la col·laboració de totes les famílies.

Heu de venir a l’escola el diumenge entre les 12 i les 13 h amb el plat cuinat que heu fet, i per ajudar a preparar les taules (pot ser un primer plat o un segon plat o bé postres).

• Anirem posant els plats cuinats en una gran taula i a les 14 h dinarem, funcionarà com un buffet lliure.

• Heu de portar (a part del plat cuinat), plats, coberts, gots, beguda i si en teniu, taules de càmping perquè hi dinin els nens i nenes. Anirà molt bé.

• Quan acabem ho recollirem tot entre tots.

• Podeu convidar avis, cosins, amics….

• Important, recordeu portar les receptes per escrit dels plats que porteu!

US HI ESPEREM !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>