Vine a veure les danses que hem après a educació física!

Ets familiar dels alumnes de 5è?

Vine a compartir aquesta sessió amb nosaltres!

T’esperem divendres 8 de març, a les 15:30, a la nostra PISTA COBERTA! (entrada a les 15:25 per la porta principal)

 

Els alumnes de 5è us volem ensenyar dues danses que hem après i que tenen relació amb la dimensió 3 d’educació física: Expressió Corporal. Serà la sessió de cloenda del tema de danses i ballarem:

BRANLE DU RAT

  • Orígen: Occitània: part del sud de França, la Vall d’Aran, les valls occitanes del Piemont a Itàlia i Mònaco.
  • És un ball molt senzill (en passos, no en velocitat) que vam començar a aprendre a 4t i que es balla en línea.

• “CIRCASSIAN CIRCLE

  • Orígen: Illes britàniques: Gran Bretanya, Irlanda.
  • Fem una adaptació amb alguns passos bàsics d’aquestes danses en rotllana.

No és una “exhibició formal” (ja que solament hem fet 6 sessions) sinó una classe que volem compartir amb tots vosaltres.

Us hi esperem a les 15:30 a la pista coberta!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>