2N: Aquest matí 16 de maig, els nens i nenes de 2n hem anat a descobrir els millors racons de Girona en Temps de flors.
Hem passat pel carrer Nou per veure les exposicions de flors on han participat moltes escoles de Girona i hem vist i admirat el nostre pou, treball on hem col.laborat tots els nens i nenes de l’escola. Ens ha quedat preciós!! : 😍
Després hem continuat la passejada passant pel Pont de Pedra, parant a l’Ajuntament i enfilant cap a la Catedral. D’allà hem passat per l’esglèsia de Sant Feliu, el Cul de la lleona i la Rambla on hem pogut veure el Tarlà.
Hem aprofitat per acostar-nos al parc de la Devesa i hi hem esmorzat. Com que anavem molt bé de temps ens hi hem quedat una estona per jugar i descansar una mica de la caminada pel Barri Vell.
Girona sempre és molt maca però avui l’hem trobada preciosa!!!😀😍😍
Us deixem un recull de les fotos que hem fet. Esperem que us agradin molt!!!!


















