projectes

Juguem amb les paraules

El nostre grup va anar a l’espai on  alguns  companys feien el taller “Juguem amb les paraules”. Vam fer un video molt divertit amb fotografies que els hi vam fer. Després hem fet  un article sobre el que estaven treballant: la descripció d’ un paisatge i estaven posant a la pissarra uns exemples de com seria el […]

Juguem amb les paraules Llegeix més »

Hem crescut

Els nens i nenes de la classe dels músics ens hem mesurat. Primer ho vam fer al novembre i ara al juny una altra vegada. Hem vist que hem crescut molt!!!!!!

Hem crescut Llegeix més »

Memòria “Save the Children”

Des de l’ONG “Save the Children” ens han fet arribar la memòria i un video resum de la XIII edició de Kilómetros de Solidaridad en la que hem participat aquest curs. Gràcies al mig milió d’alumnes de 1.800 centres escolars de tota Espanya que vam córrer una cursa solidaria, hem pogut aconseguir la impactant xifra

Memòria “Save the Children” Llegeix més »

Piano al carrer

Els nens i nenes de 2nB hem anat a la plaça de l’ajuntament on hi havia un piano. Tots els que passaven el podien tocar. Ha vingut una pianista i ens ha explicat coses del piano, algunes ja les sabíem (com que pertany a la família de corda fregada) i altres que no (com que

Piano al carrer Llegeix més »

Practiquem l’entrevista

Els i les alumnes de 3r hem treballat l’entrevista a castellà. Per això, ens hem decidit a fer de periodistes. Hem triat a qui volíem fer-li i, un cop preparades les preguntes, ens hem trobat per realitzar-la. Hem gaudit molt i ens ha permès conèixer més coses sobre gent amb la que convivim!!

Practiquem l’entrevista Llegeix més »

Treballem l’aigua

Durant aquest últim trimestre, els i les alumnes de 3r hem estat realitzant un projecte sobre l’aigua amb l’Àlex. Especialment, ens va cridar l’atenció comprovar la quantitat d’aigua que gastem tant a casa, com a l’escola. Així que, com a cloenda del projecte vam pensar que seria bo intentar conscienciar a tota la comunitat educativa:

Treballem l’aigua Llegeix més »

Menjar com abans

Els nens i nenes de P5 hem anat al museu de ca n’Ortadó a fer l’activitat: “menjar com abans”. Allà la Vane ens ha explicat que ara és molt fàcil trobar els menjars a les botigues, però abans es trobaven a casa, al bosc o al mercat. Després hem fet pa: aigua, farina, oli i

Menjar com abans Llegeix més »

Fem d’ agents rurals

Avui ens han vingut a visitar dos Agents Rural. Primer en el pati ens han ensenyat el cotxe que porten i hem vist la diferència que hi ha amb els dels bombers. També ens han explicat quina funció tenen ells en els incendis. Després hem pujat a la classe i a través d’un vídeo hem

Fem d’ agents rurals Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut