Visita als bombers
Primer a veure els bombers i després al parc del Laberint.
Visita als bombers Llegeix més »
Primer a veure els bombers i després al parc del Laberint.
Visita als bombers Llegeix més »
Les nenes i els nens de la nostra escola, amb aquest vídeo, us volen desitjar que passeu unes bones festes i que l’any nou us porti moltes alegries. BON NADAL!!!
La Classe dels PLANETES vam anar de sortida al CosmoCaixa.
Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »
Els nens i nenes de la classe dels coets hem anat a Barcelona a fer una activitat: MULTISENTIM. Hem fet un viatge a través dels sentits. Ens ha agradat molt!!!
EI-4 MULTISENTIM Llegeix més »
ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA HAN CELEBRAT LA CASTANYADA I S’HO HAN PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!
LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »
I va arribar l’últim dia. Teníem moltes ganes de tornar per veure els pares però també volíem que no s’acabessin les colònies. Ens vam despertar i estava plovent, (és clar com que els indis havien fet la dansa de la pluja el dia anterior!). Vam pensar que estaria així tot el dia però en vam
Les colònies 2021 (3) Llegeix més »
Ahir a la nit no volíem dormir, només volíem estar a les lliteres xerrant amb els nostres amics. Aquest matí ens hem despertat molt aviat, preparats per un munt d’aventures. Uns hem fet feines com feien els indis, hem fabricat arc i fletxes, … i hem après la dansa de la pluja i els més
Les colònies 2021 (2) Llegeix més »