Matemàtiques vivencials.
Treballem les matemàtiques de manera vivencial a partir del nostre cos. Aprofitem una sessió de psicomotricitat per aprendre el concepte dins i fora. Mireu que bé ens ho hem passat!!
Matemàtiques vivencials. Llegeix més »
Treballem les matemàtiques de manera vivencial a partir del nostre cos. Aprofitem una sessió de psicomotricitat per aprendre el concepte dins i fora. Mireu que bé ens ho hem passat!!
Matemàtiques vivencials. Llegeix més »
Fa pocs dies que els nens i nenes de P3 hem començat l’escola. Tots arribem carregats d’emocions. Uns amb moltes ganes de descobrir i uns altres més prudents però igualment observadors a tot el que passa al nostre voltant. Durant aquestes dues setmanes hem jugat, cantat, hem escoltat el conte de “tocar la lluna”, i
P3. Som la classe de les llunes. Llegeix més »
Com que fa tanta calor i necessitàvem refrescar-nos bé, l´escola ha gaudit de dos dies de remullada de la bona. Al Cicle Mitja ens va tocar el divendres, 18 de juny. Va ser fantàstic poder jugar amb les pistoles d´aigua i amb tots els artefactes que portàvem de casa. Un bon aspersor s´ha encarregat de mullar-nos contínuament i més
Com tenim una classe d’artistes, hem volgut repetir l’experiència del teatre, però aquesta vegada sense titelles i amb nosaltres de protagonistes. Hem dedicat moltes hores a casa i a l’escola: per aprendre el guió, per assajar, per preparar el vestuari… Aquesta obra és una adaptació del guió de Joan Salvador, però entre tota la classe
QUART FA TEATRE: EL REI MELÓ Llegeix més »
Avui ha estat el nostre darrer dia amb el senyor Manolo. Sense ell l’hort no hagués estat el mateix. Sempre té un somriure per a nosaltres, sempre ens ensenya moltes coses i ens cuida moltíssim l’hort. Avui, hem pogut recollir més mongetes i les patates! Cada nen i nena va plantar una patata i s’han
COMIAT DEL SENYOR MANOLO Llegeix més »
Els alumnes de 4rt han de seguir instruccions com si fossin GPS per trobar els tresors que hi havia amagats pels pati.
Where is my treasure? We need to find it. Llegeix més »
Avui els alumnes de 6è han pogut recordar moments amb l’altre classe i riure junts després d’un curs tant diferent. Han jugat a endevinar de qui parlaven a partir d’explicar records, fent la descripció i donant pistes. Ens ho hem passat molt bé i hem recordat molts bons moments. Today the 6th graders were able
Recordant moments amb 6è Llegeix més »
Els nens i les nenes de 5è vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels. Les activitats que vam fer eren el caiac en parelles i la barca de rem en petits grups. Tot i que el temps no ens va acompanyar gaire, ens ho vam passar molt bé amb els nostres companys i les nostres
5è marxa al Canal Olímpic Llegeix més »
Els alumnes de sisè, després d’entendre el funcionament d’un circuit elèctric, i d’estudiar les parts que el componen, hem provat de fer el nostre propi treball. Alguns hem fet maquetes i d’altres jocs d’encertar. I tots hem aconseguit que ens funcionés.
CIRCUITS ELÈCTRICS Llegeix més »
El DIVENDRES 21 de maig, els i les alumnes de la classe dels Policies vam fer una sortida al CaixaForum de Montjuïc. Allà ens van fer un taller on vam agafar consciència del nostre cos i de la quantitat de moviments diferents que podem fer amb ell. Vam comprovar per quina mà de llocs podem
GESTOS (EXTRA)ORDINARIS Llegeix més »