Recollim faves
Els nens i les nenes de la classe de “Els Lleopards” hem anant, amb el senyor Manolo, a l’hort de l’escola a collir les faves que havíem plantat fa uns mesos. Hem collit moltes faves i molt grans! A classe les hem pelat i hem tret les faves de les beines. Desprès la professora Maria, […]









