Nom de l'autor: Loli Álvarez

Exposició máquines

El passat mes de febrer, els alumnes de 2n van fer  una exposició de joguines i màquines construïdes per nosaltres  a casa ,alguns/es  amb ajuda de la família. Ens va impressionar molt veure la quantitat de coses que podem fabricar amb  material reciclat i  una mica d´imaginació. Ha estat molt divertit i el resultat increïble!

Exposició máquines Llegeix més »

Bufem confetti

La setmana passada es va celebrar el Carnaval a l’escola. La classe de les Llunes, com que per Carnaval tot s’hi val, va decidir omplir l’aula de colors de festa. Un matí, els infants van estar bufant confetti i observant el moviment dels trossets de paper sobre el mural. Va ser molt divertit!

Bufem confetti Llegeix més »

FEM NEU!!

Per iniciar el mes de febrer, els infants de la classe de les Llunes hem fet màgia i hem portat l’hivern a l’aula. A l’aula d’experimentació hem descobert com fer neu. Durant una llarga estona, hem descobert que es poden fer moltes coses amb la neu: fer boles de neu, fer animalets de neu, jugar

FEM NEU!! Llegeix més »

Fundació Joan Miró

El passat dimecres 5 de febrer els coets i els planetes vam visitar la Fundació Joan Miró. Allà vam poder gaudir d’una visita guiada i vam poder observar els colors, les formes, petjades…que l’autor utilitza en les seves obres. Com a l’escola i a casa havíem treballat prèviament a en Joan Miró, els nens i

Fundació Joan Miró Llegeix més »

Comencem l’apadrinament a P4!!

Ja ha començat l’Apadrinament de P4!! Els Pitàgores i els Triangles ja ens hem conegut i estem molt contents. Hem compartit una estona molt agradable on ens hem començat a conèixer i estem segurs que ben aviat serem molt amics. Hem passat una mica de nervis tots plegats, grans i petits… al principi estàvem una

Comencem l’apadrinament a P4!! Llegeix més »

Jugar, crear i pensar

Continuem amb noves propostes de tallers a Cicle Superior. Aquesta vegada ens convertim en pintores i pintors, i deixem volar la nostra imaginació per tal d’acabar un quadre amb la tècnica del “collage”. Com l’altra vegada, les cartes del joc “Dixit” ens serveixen d’inspiració. Ens hem divertit molt creant la imatge i també jugant, al

Jugar, crear i pensar Llegeix més »

Experimentem amb tres instruments

Dimarts, 4 de febrer, els alumnes de 2n van realitzar una taller de “ Corda Fregada “ a  l´escola de música Aulos. Vam experimentar amb tres instruments diferents: el violí, la viola i el violoncel. Després de preparar dues cançons , les vam interpretar als nostres companys. Sonava molt bonic! Ha estat una experiència molt

Experimentem amb tres instruments Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut