Nom de l'autor: Loli Álvarez

Cursa d’orientació

Els alumnes de 5è de l’escola hem participat en una trobada d’orientació juntament amb els alumnes de 5è de l’escola Turó de Guiera. Ha estat un matí molt divertit i entretingut. Ens ho hem passat super bé, i hem estat capaços d’orientar-nos i treballar en grup!!! Aquesta activitat ens ha agradat moltíssim.

Cursa d’orientació Llegeix més »

Molí paperer de Capellades

El dia 25 d’octubre, els alumnes de 6è A i 6è B, vam anar al molí paperer de Capellades. Vam estar un rato al parc del costat del molí, on vam esmorzar. Després vam entrar al molí i ens van ensenyar a fer paper. Va ser molt divertit. Finalment, vam anar a dinar a un

Molí paperer de Capellades Llegeix més »

FANTÀSTICA CASTANYADA

Els alumnes de 5è hem celebrat la jornada de la Castanyada amb molta il·lusió. Tot i el mal temps ens ho vam passar d’allò més bé.  A primera hora del matí vam veure una pel·lícula de bruixes, després vam fer un esmorzar col·lectiu, i en acabar vam assajar les nostres obres de teatre.  Per fi

FANTÀSTICA CASTANYADA Llegeix més »

Celebrem la Castanyada

Com cada any hem celebrat la festa de la castanyada amb moltes activitats: al matí, tots els nens de l’escola hem compartit l’esmorzat amb els nostres companys, després per la tarda han tornat a venir les castanyeres i els hi   vam ballar i cantar  danses i cançons que hem aprés de la tardor i de

Celebrem la Castanyada Llegeix més »

El Follet de la Tardor

Els nens i les nenes de 4t A i de 4t B hem anat a les classes de P-3, P-4 i P-5  a ajudar als nostres companys més petits a fer un treball de la Castanyada. Per parelles hem fet “El Follet de la Tardor”. Nosaltres els ensenyàvem i els ajudàvem a fer-ho. Ha quedat

El Follet de la Tardor Llegeix més »

Cim d’Àligues

Els i les alumnes de 3r i 4t hem visitat el Cim d’Àligues. Allà hem pogut observar de ben a prop aus rapinyaires i carronyeres. A la primera part de la visita, ens han explicat què menjaven, com eren, quan dormien, el seu hàbitat i d’altres curiositats. Tot, mentre fèiem un agradable passeig tot contemplant

Cim d’Àligues Llegeix més »

Presentació cooperatives

Un any més, i amb moltes ganes, els nens i nenes de cinquè crearem dues cooperatives, una per classe. Ahir vam anar a l’Ateneu a presentar-les. Els presidents i presidentes vam explicar davant d’altres escoles del municipi i d’alts càrrecs de l’Ajuntament, quin nom tenen les nostres cooperatives: COOPEBUÏGAS i IMAGINART. Estem molt engrescats en

Presentació cooperatives Llegeix més »

Preparem l’hort

Aquest curs, els nens i les nenes de 4t A i 4tB som els encarregats de cuidar l’hort de la nostra escola. Per sort tenim l’ajuda del Sr. Manolo que ens anirà dient quina tasca s’ha de fer en cada moment. Ja hem començat a preparar la terra arrencant totes les males herbes. Així el

Preparem l’hort Llegeix més »

L’aparell respiratori

Avui hem fet un experiment molt interessant!!!!! Com que estem treballant l´aparell respiratori, les nostres tutores de 4t, han portat a la classe pulmons de xai, amb la seva tràquea i el seu cor. Hem pogut observar, tocar, bufar per la tràquea. Hem vist com s´inflaven els pulmons i com creixia el seu tamany .

L’aparell respiratori Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut