desembre de 2019

Sortida Cacaolat

El dia 20 de novembre, els nens i les nenes de 3r i de 4t vam anar a visitar la fàbrica de “Cacaolat” a Santa Coloma. Va ser molt interesant i vam aprendre molt de com és la planta del cacau, i de com a partir de les primeres matèries de cacau i llet elaboren  […]

Sortida Cacaolat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut