Tancament segon trimestre
Avui han entrat les mares, els pares i les àvies a la nostra classe. Estàvem molt contents i alhora neguitosos. Els hi hem cantant la cançó de la felicitat i la del lleó vergonyós i ens ho hem passat d’allò més bé “ensenyant les urpes, fent tres salts, nedant i bellugant el cul” . Demà […]
Tancament segon trimestre Llegeix més »










