abril de 2019

Tancament segon trimestre

Avui han entrat les mares, els pares i les àvies a la nostra classe. Estàvem molt contents i alhora neguitosos. Els hi hem cantant la cançó de la felicitat i la del lleó vergonyós i ens ho hem passat d’allò més bé “ensenyant les urpes, fent tres salts, nedant i bellugant el cul” . Demà […]

Tancament segon trimestre Llegeix més »

Museu Marítim

Els nens i nenes de P4 (classe del coets) hem anat a visitar el museu marítim de Barcelona. A dins hem trobat un pirata, en Puny de ferro, que ens ha fet descobrir algunes coses dels pirates i també hem aconseguit un tresor. I era ben dolç. Hem passejat per tot el museu amagant en

Museu Marítim Llegeix més »

Anem a Gualba.

Per fi hem pogut fer aquella excursió que ens va quedar pendent a la tardor. Les classes de primer i segon hem anat al Parc Mediambiental de Gualba, al Montseny. Allà hem seguit la ruta de color blau fins al número 9, un camí que va pel costat de la Riera de Gualba. A mida

Anem a Gualba. Llegeix més »

Classe dels esportistes

Aquesta setmana hem estat molt ocupats. Primer, el dilluns, vam fer un taller d’emocions que es deia “ El bosc encantat”. Aquest taller consistia en dues activitats. El la primera havíem de reconèixer les emocions de les imatges que ens posaven a la pantalla i despès reproduir-les. La segona activitat va consistir en jugar per

Classe dels esportistes Llegeix més »

Educació viària a 5è

Els alumnes de 5è, després d’haver rebut una sessió teòrica sobre Educació Viària, hem pogut posar en pràctica allò que hem après. Hem anat a practicar amb bicicletes les normes de circulació que hem de seguir per tal d’evitar accidents. Ha estat molt divertit !!!

Educació viària a 5è Llegeix més »

Tallers ecologia

Aquesta setmana els alumnes de CM hem fet un taller amb l’ajuda d’unes monitores sobre ecologia. Ens han explicat i hem après com estalviar aigua (tancar l’aixeta quan ens rentem les dents, utilitzar bé els botons de la cisterna…), que és molt important, com fer un jardí i un hort amb material reciclable i també

Tallers ecologia Llegeix més »

Anem al Parc de les papallones

Els alumnes de 3r hem anat al Jardí de les papallones. Allí ens han ensenyat una gran varietat de plantes que hem pogut tocar i olorar. També ens han ensenyat l’hotel d’insectes que han construït i ens va agradar molt! Per últim vam anar a buscar papallones i amb ajuda d’unes guies vam saber de

Anem al Parc de les papallones Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut