octubre de 2018

Ja anem a primer

Hola! Estem molt contents de fer primer! Quantes coses noves! Ara tenim carpetes, carpesans, llibretes, agenda i un estoig per nosaltres. També tenim llibres de matemàtiques! Treballem molt, parlant fluixet i concentrats en la feina. Juguem, ens fem massatge, respirem per relaxar-nos i fem exercicis amb el cos. Aquest curs aprendré moltes coses: a escriure

Ja anem a primer Llegeix més »

Treballem amb Blue-Bots

Un curs més, quan arriba l’octubre, a l’escola  comencem a fer  tallers. El grup 5 de cicle mig vam començar a fer programació i robòtica amb les Blue-Bots. Hem estrenat dos tapissos i hem pogut superar nous reptes. Hem fet el nostre nom,  un recorregut per la tardor,  hem passejat per les cases del tres

Treballem amb Blue-Bots Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut