2017

Anglès a Cicle Inicial

Good morning! Aquí us deixem un recull de fotografies de l’assignatura de llengua anglesa amb els nens i nenes de 1r i 2n. Aquest curs hem celebrat Halloween, hem escrit una escena de Romeo and Juliet de William Shakespeare, coneixem les emocions del Colour Monster, hem fet molt teatre i també hem cantat moltes cançons. […]

Anglès a Cicle Inicial Llegeix més »

Les Mongetes

A finals de març els alumnes de segon vam plantar mongetes a l’hort. Quan les vam plantar no ho vam fer amb les llavors sinó que ja eren unes plantes petitones. El senyor Manolo va posar unes canyes al costat per que s’enfilessin les mongeteres. I al final va arribar el moment de collir les

Les Mongetes Llegeix més »

Gimcana d’aigua

Per celebrar l’entrada de l’estiu, avui, ens hem avançat una mica, hem fet al pati una súper gimcana de jocs d’aigua. Els nens de sisè han preparat i organitzat els jocs, els de cinquè feien de responsables del grups de nens i nenes, i tots els demés a superar diferents proves totes elles relacionades amb l’aigua!

Gimcana d’aigua Llegeix més »

Piano al carrer

Els nens i nenes de 2nB hem anat a la plaça de l’ajuntament on hi havia un piano. Tots els que passaven el podien tocar. Ha vingut una pianista i ens ha explicat coses del piano, algunes ja les sabíem (com que pertany a la família de corda fregada) i altres que no (com que

Piano al carrer Llegeix més »

Practiquem l’entrevista

Els i les alumnes de 3r hem treballat l’entrevista a castellà. Per això, ens hem decidit a fer de periodistes. Hem triat a qui volíem fer-li i, un cop preparades les preguntes, ens hem trobat per realitzar-la. Hem gaudit molt i ens ha permès conèixer més coses sobre gent amb la que convivim!!

Practiquem l’entrevista Llegeix més »

Treballem l’aigua

Durant aquest últim trimestre, els i les alumnes de 3r hem estat realitzant un projecte sobre l’aigua amb l’Àlex. Especialment, ens va cridar l’atenció comprovar la quantitat d’aigua que gastem tant a casa, com a l’escola. Així que, com a cloenda del projecte vam pensar que seria bo intentar conscienciar a tota la comunitat educativa:

Treballem l’aigua Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut