Audició musical: “Així fan, fan, fan”
El dimecres varen venir tres mestres de l’escola de música AULOS a cantar, jugar i ballar amb nosaltres. Van cantar cançons amb un acordió i una flauta de bec i ens ho vàrem passar molt bé.
Audició musical: “Així fan, fan, fan” Llegeix més »










