6è. Batega per La Marató

Aquest primer trimestre els i les alumnes de sisè hem volgut participar amb la Marató de TV3. El tema d’aquest són les malalties cardiovasculars.

Per poder fer partícips a tots els nens i nenes de l’escola en aquesta campanya solidària, hem realitzat una sèrie d’activitats per poder recollir diners. Aquestes activitats són:

la guardiola solidària, els patis musicals, el partit d’handbol solidari, els tallers de nadal, el cinema solidari i la panera solidària.

Les activitats seran tot un èxit, i intentarem recaptar molts diners per la Marató. Amb aquesta petita col·laboració, volem aportar el nostre granet de sorra en la lluita contra les malalties cardiovasculars.