3r. Dia Mundial de les Abelles

Avui, dia 20 de maig del 2022, els i les alumnes de 3r hem sortit pels carrers del nostre poble per reivindicar el dia mundial de les abelles.

Durant el projecte que estem fent, hem conegut la situació actual d’aquests insectes súper pol•linitzadors. En els darrers anys la seva població s’ha reduït un 50%. La contaminació, la desforestació, la destrucció de zones verdes per part dels humans no està ajudant-les.

Per aquesta raó hem volgut donar visibilitat a aquesta situació dins de la nostra escola i fora d’aquesta, havent arribat fins i tot a l’Ajuntament.

Us deixem un enllaç per poder veure els millors moments d’aquesta jornada tan especial.