CELEBRACIÓ XX JOCS FLORALS

Benvolgudes famílies,

Divendres 22 d’abril va ser una dia molt ESPECIAL per a la nostra escola.

Ens vam poder retrobar l’alumnat, les famílies i els mestres per celebrar els XX Jocs Florals i gaudir de les danses que tot l’alumnat ha estat preparant durant el 2n trimestre.

image.gif (663×659) | Flores bonitas, Flores de libros, Fotos animadas de amor

A continuació trobareu l’enllaç per accedir a la gravació que vam fer d’aquestes DANSES POPULARS dels vostres fills/es:

Estem convençuts/des que també vau gaudir moltíssim aquesta primera trobada després de tant de temps sense poder estar junts.

GRÀCIES a tothom perquè entre TOTS/ES vam fer-ho possible!

També us volem recordar que aviat podreu accedir a la Revista Xafardera amb el dibuix i els textos guanyadors d’aquests Jocs Florals.

Claustre Escola Can Parera