CANTATA DE NADALES

Com ja sabeu, el proper divendres dia 20 de desembre celebrarem la cantata de nadales al Sorralet. Tot un espectacle que la Clara, el Glenn, la Nuria, la Neus i la Míriam, amb tots els nens i nenes de l’escola porten preparant moltes setmanes! Esteu preparats i preparades per gaudir del concert?

Us recordem els horaris.

ENTRADA  AL RECINTE: 10.45h per la porta principal. L’accés al recinte es farà abans que l’alumnat arribi. Es prega estar tothom a lloc abans de les 11.15 hores.
SORTIDA DEL RECINTE: Per la porta principal i en finalitzar l’acte.
SITUACIÓ: El públic es situarà a les grades davant de l’escenari.
Un cop iniciat l’espectacle no es podrà sortir fins a la finalització de l’acte. Us hi esperem!!