5è. Castanyada ’23

Hola a tots i totes!

Aquesta Castanyada ha estat, per a nosaltres, especial! Voleu saber per què? Llegiu-nos i ho descobriureu.

30 d’octubre

Va ser un dia especial en que vam arribar a l’escola amb els nostres moniatos disfressats. Al matí vam fer el concurs i vam triar el moniato més divertit de cadascuna de les classes de 5è. Després vam agafar l’autocar i vam anar al parc de l’Hostal del Fum a passar un dia en “família”.

Vam tenir la mala sort que ens va ploure però tot i així ho vam passar d’allò més bé.

31 d’octubre

La tarda del 31 d’octubre va tornar a ser especial. Recordeu que cada classe de l’escola té uns padrins o fillols? Doncs nosaltres tenim com a fillols a primer. Vam anar a llegir-los uns contes i després vam ballar tota l’escola plegats la “rumba de la castanyera”. Finalment, vam menjar castanyes i panellets.