4t. Recollida de brossa al riu Mogent

Avui, divendres 28 d’octubre, els i les alumnes de 4t hem sortit de l’escola per netejar el passeig del riu que creua el nostre poble, el riu Mogent.

Ens hem quedat impactats al veure la quantitat de deixalles que hi havia… Ens hem trobat llaunes, ampolles de plàstic, cartrons, paperets, bosses de plàstic i de paper… però no us ho perdeu: També ens hem trobat unes vambes i una bicicleta! Sí, sí, ho heu llegit bé!
Ha sigut un matí on no hem parat de recollir deixalles, i hem acabat omplint fins a deu bosses grans d’escombraries (i si no n’hem omplert més és perquè no n’havíem portat més!)

Hem fet una estimació i, en total, hem recollit prop de 90kg de deixalles!

Tots i totes hem estat d’acord en que fa falta conscienciar molt més a la gent de la importància de no embrutar el nostre entorn, no només perquè queda lleig passejar en un lloc ple de brutícia, sinó per cuidar del riu i dels animals que hi viuen.

No ens quedarem de braços plegats i, pròximament, pensarem noves iniciatives per cuidar del nostre planeta!
Estigueu atents!

Ja teniu les imatges penjades al drive compartit de 4t!
Recordeu que, per motius de privacitat, us vam compartir l’enllaç al TPV!