LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Després d’un any i mig per fi hem pogut celebrar de nou una festa a l’escola! Entrepans de botifarra, castanyes, patates i begudes per tornar a gaudir d’una de les festes més tradicionals i més estimades per tots nosaltres!

Gràcies a tots i a totes els que us heu quedat a gaudir de la festa de la castanyada. No ha pogut estar millor! Gràcies també als nens i nenes de 6è i a les seves famílies que han col·laborat amb l’escola per tal que aquesta celebració fos possible de nou. I Gràcies a l’AMPA perquè sense elles, això no seria possible!!

Mireu quin goig feia l’escola!!!

Si voleu veure més fotos feu clic AQUÍ