Que no s’aturi la solidaritat!

Un any més, des de la Comissió de Biblioteca, organitzem la recollida de diners per La Marató de TV3 i Sant Joan de Déu.

Enguany hem revolucionat l’escola amb la Cançó Cooperativa “No estarem sols, no tenim por”. Adaptació d’una cançó de la Lali Begood feta per la Sònia, mestra de música, amb els arranjaments d’en Marcos Trimiño, pare de l’escola.⬇

Volem agrair la col·laboració de totes les persones que han fet possible aquesta iniciativa ballant i cantant amb nosaltres. Comissions, mestres, personal administratiu, monitores de menjador, senyores de la neteja moltes, moltes gràcies!!!!

Recordeu, podeu fer els donatius a les guardioles que trobareu a les portes de l’escola durant les entrades i sortides dels infants.

Comissió de Biblioteca