Matrícula 20/21

Benvolgudes famílies,

Un cop publicades les llistes definitives d’alumnes admesos (dimarts 7 de juliol), cal que truqueu a l’escola per demanar CITA PRÈVIA en horari d’oficina, de 9-13h (tel. 935445283), o realitzar la confirmació de matrícula  i l’enviament de documentació per correu electrònic.

Les entrevistes es realitzaran del 13 al 17 de juliol de 8:30 a 14:30h. recomanant l’assistència d’un únic adult responsable (cal portar mascareta)

El dia de l’entrevista caldrà portar una fotografia de l’infant i el llibre de vacunació, així com omplertes les següents autoritzacions (també les podeu venir a recollir impreses prèviament a l’escola en horari d’oficina de 9-13h):

Confirmació de matrícula i enviament per correu electrònic:

També es podrà substituir la gestió presencial per una confirmació de matrícula i l’enviament de la documentació necessària a través d’un correu electrònic a la bústia oficial del centre (a8053406@xtec.cat). En aquest cas, el centre respondrem al correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Caldrà adjuntar al correu electrònic totes les autoritzacions omplertes, la fotografia i el llibre de vacunacions escanejat o fotografiat.

Presentació de reclamacions

En cas que es consideri que no s’han garantit els drets o es detectin possibles errors en les assignacions, es poden presentar reclamacions a la Comissió de Garanties d’Admissió, recordant que aquesta només oferirà places escolars si hi ha vacants en el centre i nivell sol·licitats.

• Caldrà que la família demani dia i hora trucant a partir del dia 7 de juliol a l’IME al telèfon 935635123
    • La Comissió de Garanties atendrà les reclamacions els dies 8 i 9 de juliol a l’institut Aiguaviva, de 9 a 18h i el dia 10 de juliol de 9 a 13h
        • La família haurà de personar-se el dia i hora assignats a l’institut Aiguaviva.
        • L’atenció personal es farà de la següent manera:
            • Només podrà accedir-hi una sola persona. Haurà de portar mascareta
            • Haurà de portar còpia del full de preinscripció presentat en el període ordinari.
            • No han d’acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona per fer la gestió.