Llista de sol·licituds amb el barem DEFINITIU

Ja podeu consultar la llista de sol·licituds de les famílies que heu demanat l’Escola Can Besora en primera opció, amb el barem definitiu.

LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB EL BAREM DEFINITIU

Per consultar els resultats a la pàgina del Departament d’Educació clica AQUÍ

El codi de preinscripció té el format PRE20-21XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323).

Pel que fa al nom i cognoms, està format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo).

Període de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020

En aquestes llistes trobareu les sol·licituds de preinscripció ordenades alfabèticament amb la informació sobre la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem. Si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació a la bústia electrònica oficial del centre per correu electrònic.

Correu Escola Can Besora: a8053406@xtec.cat

El centre respondrà al correu com a justificant de recepció de la reclamació.

De manera puntual, es podrà demanar cita prèvia al centre a través de l’eina corporativa o per telèfon per anar a fer el tràmit presencialment.

Un cop resoltes les reclamacions, les llistes es tornen a publicar amb la puntuació de cadascuna i el número aleatori assignat a cada sol·licitud (serveix per a l’ordenació en cas d’empat).