Comença el somni!!!

A Can Besora tenim la sort de formar part d’una Comunitat d’Aprenentatge fantàstica.

Potser alguns no acabem de tenir clar què vol dir això de ser una Comunitat d’aprenentatge.

El model es basa en la decisió de mares, de pares, de l’equip directiu i del claustre de mestres, que formades i convençudes, desenvolupen una escola en comunitat. Ens organitzem en assemblees i comissions mixtes de treball (famílies i mestres) i duem a terme pràctiques metodològiques que ens encanten com els grups interactius, les tertúlies dialògiques o les biblioteques tutoritzades. Aquest model es basa en el principi d’igualtat i d’inclusió en potenciar les intel·ligències múltiples de l’alumnat com a clau per a enriquir el grup.

Una de les característiques de les Comunitats d’Aprenentatge és que periòdicament somiem. I en què consisteix el somni?

Tots i cadascun dels membres que formem part de la comunitat educativa: mares, pares, mestres, personal de l’escola i evidentment els i les alumnes, SOMIEM.

Somiem en forma d’idea.

Somiem com volem fer créixer la nostra escola.

Somiem l’escola que voldríem.

Aquest any la nostra escola fa 15 anys! I ho celebrarem de la millor manera possible, somiant!!!!

Igual que es va fer en el darrer somni, es construiran unes petites bústies que, de forma rotatòria, cada alumne portarà a casa seva.

A casa, cada persona podrà omplir un paper amb una única idea i introduir-lo a la bústia de forma anònima.

Recopilarem tots el somnis i els coneixerem a final de curs, a LA FESTA DEL SOMNI!!!!

Estigueu atent@s perquè això ja comença.

NO T’ADORMIS, SOMIA!