La mascota de Coeducació i Diversitat de l’escola fa dos anys!! Per molts anys, Ídem!

Aquest dissabte, 25 de novembre, és el Dia Internacional per a l´Eliminació de la Violència contra les Dones i, a més a més és l’aniversari de l’Ídem! Sabeu qui és? És la mascota de la Comissió de Coeducació i Diversitat i de tota l´escola! I fa dos anys!! L’Ídem mateix es presentava en aquest vídeo que et compartim.

L’Ídem ens recorda que totes les persones són iguals però que alhora cadascú és únic, important i especial. També ens diu que és molt i molt important que aprenguem a respectar-nos entre tots per aconseguir un món més feliç i en pau. És per això que durant el curs 2022-2023, la nostra mascota ens va convidar a reflexionar sobre alguna cosa que ens fa brillar o ser diferents. Recordeu l´exposició “Què em fa especial?” que vam mostrar al vestíbul de l´escola? Van participar-hi moltíssims alumnes de l´escola que van descriure amb un dibuix quina característica els feia ben especials! Aviat us compartirem un vídeo on la podreu recordar!

I això no és tot!! Aviat l’Ídem visitarà totes les classes amb una proposta ben interessant. La nova acció per aquest curs 2023-2024. Però Xxxxt… no en podem dir res perquè és una sorpresa!