Com accedir a l’EXTRANET per FAMÍLIES

Des d’aquest curs, es pot accedir a l’espai de famílies de la nova EXTRANET.

En aquest espai podràs:

• Accedir al DRIVE dels teus fills i filles.
  • Veure tots els missatges que s’han enviat des de l’escola.
  • Gestionar les teves dades: canviar nom, cognom, correu electrònic i telèfon.
  • Canviar la contrasenya d’accés.
  • Contactar amb el mestre/la mestra del teu fill o filla, amb l’escola o amb aquella comissió que creguis oportuna.

Per a poder fer tot això, cal donar-se d’alta, una primera vegada i després, accedir-hi amb usuari i contrasenya.

Primer Accés

La primera vegada que ens connectem, cal que ens donem d’alta. Per a fer això, ens dirigim a l’enllaç de l’extranet i des d’allà introduïm el correu electrònic que tenen registrat a l’escola. És el correu electrònic on estàs rebent les comunicacions.

Un cop has enviat el teu correu el sistema et donarà d’alta i et generarà una contrasenya automàtica que t’enviarà a la mateixa adreça de correu electrònic. A la vegada, el web et notificarà amb un avís com aquest:

ATENCIÓ: Si prèviament no hem donat cap correu electrònic, haurem de dirigir-nos a la secretaria de l’escola de manera presencial per a donar d’alta un correu electrònic i que l’associïn al nostre fill i o a la nostra filla. Si fos aquest el cas, el missatge que us notificarà el web és aquest:

Un cop has seguit aquests passos, hauríes d’haver rebut a la teva safata de correu electrònic un correu de l’EXTRANET CAN BESORA amb la contrasenya:

Amb aquesta contrasenya, cal que et dirigeixis novament al web extranet.canbesora.com i introdueixis les dades d’accés en l’apartat ACCÉS FAMÍLIES:

Seguint aquests passos hauries d’accedir a l’espai destinat a les famílies, on podràs, com hem explicat a l’inici d’aquesta entrada, contactar amb l’escola, mestres i comissions, accedir al drive dels vostres fills i filles, modificar dades…

Per últim, explicar-vos que en aquest espai és possible personalitzar la contrasenya. Per això només cal accedir a la pestanya LES MEVES DADES i allà introduir la contrasenya que volem i prémer GUARDAR