Benvinguda al nou curs escolar!

Benvolgudes famílies,

Esperant retrobar-nos d’aquí a pocs dies, us volem donar la benvinguda al nou curs escolar, que començarà el 14 de setembre, especialment a les famílies nouvingudes a l’escola.

Sabem que aquest curs serà un gran repte, però posarem tots els nostres esforços perquè tot vagi el millor possible.

En breu us informarem, per correu electrònic, de les mesures preses per tal d’iniciar el curs amb la màxima seguretat possible; reorganització d’espais, grups i ràtios, entrades i sortides, mesures de prevenció, menjador i acollida, extraescolars, adaptació a P3,…

Davant la impossibilitat de realitzar trobades presencials, us avancem que la reunió d’inici de curs amb totes les famílies, per tal d’explicar-vos com iniciarem l’escola, es realitzarà de forma virtual, per videoconferència, del 7 al 9 de setembre. Rebreu l’enllaç a la plataforma Google Meet amb el dia i hora de cada grup.

A hores d’ara ja us podem confirmar que P3 serà el 7 de setembre a les 15:30h i menjador realitzarà una reunió virtual informativa el 10 de setembre a les 17h.

Confiem amb la implicació de tota la comunitat per poder assolir els propers nous reptes.