Activitats extraescolars curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Malauradament la impossibilitat de gestionar els diferents espais amb els protocols COVID, ens ha obligat a eliminar les extraescolars de migdia i a deixar només les activitats de piscina i futbol.

Important ⬇️

– Les persones interessades en la realització de piscina llegiu atentament les noves condicions de Ca n’Arimon que trobareu clicant aquí. Enguany l’activitat està adreçada només a infants entre P3 i 2n. Inscripcions obertes fins al 28 de setembre.

– Les persones interessades en la realització de l’activitat de futbol sapigueu que aquesta sempre es realitzarà a l’exterior això vol dir que els dies que plogui s’anul·larà l’activitat i no es retornaran els diners ni es recuperarà la sessió. Aquest any també cal que les famílies efectuïn el pagament de la fitxa, l’assegurança i la participació als jocs escolars (si aquests s’acabessin realitzant). Si al final de curs ens donen la subvenció descomptarem a cada participant la part proporcional dels pagaments efectuats. Aquest curs els monitors i monitores no recolliran els infants a l’interior de l’escola. Cal que vingueu a buscar als vostres fills i filles en finalitzar l’horari lectiu, un cop buida l’escola els monitors i monitores sortiran a buscar els infants per a la realització de l’activitat. Inscripcions obertes fins al 21 de setembre.

Formulari inscripció: https://forms.gle/HvccedbYDF8DZp4C8

COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS