1r Cafè Besora

Benvolgudes famílies,

Com cada curs, a partir d´octubre, i un cop aprovat pel Consell Escolar, l´escola tornarà a obrir les portes per rebre a totes les persones voluntàries en les diferents activitats organitzades. Si voleu participar d´aquestes o en algun moment creieu que podreu participar, recordeu que heu d´informar del següent abans del 2 d´octubre:

• Comunicar a la tutora o tutor del vostre infant el desig de formar part de la Borsa de voluntariat i de la vostra disponibilitat.
  • Signar el conveni del voluntariat.
  • Entregar el certificat de naturalesa sexual (si el curs passat es va entregar no cal tornar-lo a entregar).

Per tal de fer una bona acollida a totes les persones voluntàries i compartir dubtes, neguits, informacions importants…, sobre el voluntariat a l´escola, us convoquem al 1r Cafè Besora d´aquest curs el 29 de setembre a les 15.15 h a l´escola.