Biblioteca i Hort a P3 [P3]

Hola famílies Llunes i Estrelles!!!

Al llarg d’aquest mes d’octubre els nens i nenes de P3 hem iniciat dues noves activitats: la Biblioteca i l’Hort.

Els divendres, l’Eva dinamitza les sessions de Biblioteca tot explicant  uns contes meravellosos. També  ens ha presentat el seu amic Alfa i tots dos, ens han portat els nostres carnets per poder gaudir del servei de préstec de: llibres, revistes i/o contes de l’escola.

Gràcies a la Joana, hem començat, a fer de pagesos/es i hem plantat: enciams, cebes, bledes i espinacs a les nostres jardineres. Les hem regat i les cuidem molt perquè cada dia es facin més grans i creixin moltíssim.

Com podeu veure,  els alumnes de P3 estan molt engrescats i encantats/des participant d’aquestes noves propostes!!!