6 d’abril Dia Mundial de l’Activitat Física

A Can Besora + actius cada dia! i amb aquest lema tornem a celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (6 d’abril) i ens afegim al munt d’activitat que es realitzaran al municipi i a Catalunya.

El dia 6 d’abril ho gaudirem amb una mega saltada col·lectiva de corda amb tots el nostres alumnes, el dia 15 d’abril continuarem amb una caminada popular per Gallecs proposada i preparada pels nostres alumnes de 6è, i finalment tindrem alguna sorpresa més que en breu us desvetllarem…

Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant! I es que des de l’àrea d’Educació Física, volem continuar animant-vos a alumnes i families a practicar activitat física de manera regular. Creiem que és una eina efectiva de millora de la salut i la qualitat de vida, alhora que suposa un factor protector per a diferents trastorns i malalties. Recordeu: mens sans in corpore sano!