TÀPIES EN VEU ALTA.

L’Escola Camins es suma a la inauguració de l’any Tàpies, que commemora el centenari del seu naixement, llegint el text “El joc de saber mirar” que el mateix artista va publicar a la revista Cavall Fort el gener del 1967.

Aquesta acció correspon a una de les tres accions educatives deslocalitzades que ens proposa la Fundació Antoni Tàpies de Barcelona.

Durant el dia d’avui, dia de naixement de l’Antoni Tàpies, s’ha escoltat pels altaveus de l’escola el text “El joc de saber mirar” de Cavall Fort llegit i gravat pels alumnes de 6è. S’ha pogut escoltar tant a les 12h (que es quan es proposa des de la Fundació), a la sortida dels infants a les 12:30h i a l’entrada i sortida dels infants a la tarda (a les 15h i a les 16:30h).

Jo us convido a jugar, a mirar atentament… jo us convido a pensar. Cavall Fort (1967).