JORNADES MATEMÀTIQUES 2020 / 6èA

El passat dimarts dia 24 de novembre es va celebrar a l’escola la primera jornada matemàtica del curs 2020-2021. Per ser més exactes, els i les alumnes de primària vam dedicar tot el matí a treballar les matemàtiques de manera manipulativa i vivencial.

En el cas de 6è A vam treballar les unitats de mesura, i més concretament, el temps en català mitjançant diverses activitats i jocs, en els quals es partia en tot moment dels nostres interessos. A tall d’exemple, les mestres van adaptar el famós videojoc “Among us” amb l’objectiu de saber quins eren els nostres coneixements previs sobre la temàtica i alhora, vam poder participar en un “break out”, un joc similar a l’escape room però de manera virtual, on havíem d’ajudar al Galileo Galilei (inventor del rellotge) a recuperar el temps.

A continuació trobareu un recull d’imatges d’aquell dia. Feu clic a la foto per veure-les.

Salutacions,

6è A

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *