Avaluació i millora

Per tal d’avaluar la implementació de l’Estratègia digital de centre es reuneix la comissió digital un cop al mes i valora l’assoliment dels objectius de l’EDC.

L’avaluació es fa en tres fases:

  • Avaluació d’activitats segons indicadors i criteris d’èxit. En cas d’una desviació rellevant es modifiquen les activitats dels objectius, si s’escau. Els responsables de cada indicador s’estableixen a la fitxa de l’activitat.
  • Avaluació d’objectius segons indicadors i criteris d’èxit. Es realitza en finalitzar el curs, es fan modificacions, si s’escau. Cada responsable fa una exposició del que s’ha assolit i del que no s’ha assolit, i exposa les propostes de millora. La direcció informa dels resultats als següents òrgans col·legiats: Claustre, Consell Escolar, inspecció d’Educació. 
  • Avaluació en finalitzar l’EDC. Al cap dels tres cursos es fa un resum dels objectius assolits i el grau d’assoliment segons els indicadors i criteris d’èxit de l’EDC. Finalment, es farà una planificació d’una nova EDC concretant la temporització del disseny del nou document EDC (diagnosi, planificació, objectius, avaluació). La direcció del centre informa els següents òrgans col·legiats: Claustre i Consell Escolar. 

L’EDC no pot ser un document tancat sinó que ha de ser un document viu que vagi recollint l’avenç del centre i vagi adaptant-se al seu progrés.