EDC: Estratègia Digital de Centre

A tall de contextualitzar l’escola on s’ha dissenyat aquest Pla d’Estratègia Digital, podem dir que el centre Calvet d’Estrella compta amb 227 alumnes, distribuïts en tres grups d’educació infantil i sis grups de primària. L’escola és considerada de màxima complexitat.

Està ubicat a la zona Nord de Sabadell, al barri de Ca N’Oriac. El creixement del barri està en relació amb les onades de migració procedent de la resta del territori espanyol al voltant dels anys seixanta. L’increment de població va ser tan vertiginós i les aules de les dues escoles de la zona tan massificades, que en pocs anys de diferència es van crear cinc centres nous, entre ells el Calvet d’Estrella que va entrar en funcionament l’any 1974.

A finals dels anys noranta va arribar un contingent important de famílies immigrants de fora de l’Estat, majoritàriament de Sud-amèrica, el Magrib i Àsia. Aquest fenomen es veu reflectit en la població del barri.

Aquesta estratègia digital de centre ha estat aprovada pel Consell Escolar el dia 25 de maig de 2023.