6è- Robòtica

Benvolgudes famílies, us volem mostrar una petita part d’aquest 3r trimestre a la nostra aula, especialment la forma que tenim de treballar el pensament computacional a través de la robòtica. Estem gaudint i aprenent molt, i el millor de tot és que encara ens queda molt més per poder millorar.

6è- Robòtica Llegeix més »

Apadrinament lector

L’ultima setmana, la classe de 6è vam trobar-nos amb els/les nostres fillols i filloles per gaudir del carnaval fent màscares. Vam ajudar els/les més petits/es amb la seva imaginació per poder crear una màscara fantàstica.

Apadrinament lector Llegeix més »

6è- Benestar emocional

Aquestes dues últimes setmanes la classe de 6è va realitzar en dues sessions un taller molt interessant i dinàmic sobre un tema que ens competeix a tots com és el “Benestar emocional”. Entre tots vam poder descobrir totes les facetes importants que necessitem treballar per a aconseguir estar bé amb nosaltres mateixos i entendre el perquè de

6è- Benestar emocional Llegeix més »

6è – Sortida al MNACTEC

Divendres passat 17 d’octubre el cicle superior vam tenir l’oportunitat d’aprendre més sobre els nostres projectes de medi. En 6è en concret, continuem amb “L’energia”. Aquí us deixem una petita mostra de la nostra vivència experimentant i compartint moments. Per veure més fotografies, cliqueu a la imatge.

6è – Sortida al MNACTEC Llegeix més »

Cicle Superior – Tibidabo

Ahir dijous 12 de juny, el Cicle Superior vam gaudir d’una súper sortida de final de curs al parc d’atracions TIBIDABO! Va ser una dia genial ple d’adrenalina i diversió. Vam acabar esgotats i acalorats però molt feliços i felices! Acabar així el curs és un gustàs!

Cicle Superior – Tibidabo Llegeix més »

5è – Tema AICLE: Mixtures

A 5è estem treballant el tema de les barreges en anglès o el que és el mateix, el tema de les MIXTURES. Degut a la dificultat afegida que suposa el treball dels continguts en anglès, totes les activitats són molt manipulatives i amb una alt contingut de suport visual per tal de fer-ho tot ben

5è – Tema AICLE: Mixtures Llegeix més »

Sortida al Tibidabo! 🎡🎢🎠

Aquest divendres, per acomiadar el curs, i el alguns casos l’estada a l’escola, els i les alumnes del Cicle Superior hem anat fins al parc d’atraccions Tibidabo per passar un dia ple d’emocions i diversió. Totes i tots hem gaudit molt d’un dia preciós 🌤️ entre amics i atraccions per a tots els gustos! A

Sortida al Tibidabo! 🎡🎢🎠 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut